سجاده فرش محراب نقش کاشان

  • ۰
  • ۰

 

بسیاری از همراهان محراب نقش خواهان بکارگیری بهترین فرش سجاده ای برای مساجد و نمازخانه های خود هستند. ولی آیا فکر می‌کنید بتوان با دیدن یک سجاده فرش جنس آن را حدس زد؟ و به میزان شانه فرش پی برد؟ و بهترین فرش سجاده ای مسجد را تشخیص داد؟

ما فرصت را غنیمت شمرده؛ برای این منظور مسابقه " بهترین فرش سجاده ای مسجد " را ترتیب دادیم؛ تا هم مقایسه‌ای بین انواع سجاده فرش ها ترتیب دهیم و هم اطلاعات عمومی شما را محک بزنیم. برای برندگان هم جوایز ویژه ای در نظر گرفته‌ایم.

برای اطلاع از جزئیات مسابقه، معیارهای ارزیابی و آگاهی از جوایز آن، به صفحه‌ی مسابقه "بهترین فرش سجاده ای مسجد" در محراب نقش مراجعه نمایید. گفتنی‌ست محراب نقش با بالابردن اطلاعات در خصوص انتخاب بهترین فرش سجاده ای، مساجد و نمازخانه ها ، مدارس و ارگان ها را در تجربه خرید برتر و با کیفیت یاری می نماید. پس زمان را از دست ندهید. هم اکنون برای شرکت در این مسابقه از فرش سجاده ای محراب نقش دیدن نمایید.

  • ۹۸/۱۲/۲۷
  • محراب نقش کاشان کاشان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی