سجاده فرش محراب نقش کاشان

  • ۰
  • ۰

بار دیگر محصولی جدید از شرکت فرش سجاده‌ای محراب نقش کاشان:

حدس بزن، جایزه بگیر!

برای هر مجموعه و شرکتی که فعالیت‌های تولیدی دارد، به روز بودن و توسعه محصولات، اصل بسیار مهمی است. شرکت فرش سجاده‌ای محراب نقش، طبق این اصل، با نیازسنجی از مساجد و نمازخانه‌ها، به ایده‌ای خلاقانه‌ دست یافته و قصد دارد در ماه آینده این ایده را عملیاتی کند: رونمایی از یک محصول جدید در عرصه سجاده فرش! ایده‌ای جذاب که کمتر کسی می‌تواند تصور کند. آیا فکر می‌کنید بتوانید این محصول جدید را حدس بزنید؟

برای این منظور شما را به مشارکت در فراخوان «سین هشتم سجاده فرش نو» دعوت می‌کنیم. در این فرصتِ هیجان‌انگیز، از شما می‌خواهیم قدرت تشخیص خود را محک بزنید و بگویید:

محراب نقش قرار است چه ایده‌ای را برای ارائه خدمات بهتر در خصوص فرش سجاده‌ای ارائه دهد؟

از 18 اسفند 1398 تا 18 فروردین 1399، فرصت دارید ایده خودتان را به محراب نقش ارائه کنید. به 5 پاسخ درست جوایز ویژه‌ای تعلق خواهد گرفت.

محراب نقش به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تخصصی فرش سجاده‌ای، همیشه در توسعه محصولات برتر پیشگام بوده و با اجرای این ایده، مساجد، نمازخانه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها را در تجربه خرید بهتر و با کیفیت یاری خواهد کرد. زمان را از دست ندهید و همین حالا برای شرکت در فراخوان و ثبت ایده، روی لینک سین هشتم سجاده فرش نو کلیک کنید.

  • ۹۸/۱۲/۲۷
  • محراب نقش کاشان کاشان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی